søndag, februar 04, 2007

Den nye kringkastermodellen

Hva om det ble slutt med å kringkaste, ref Bill G. Publisering av video på nettet måtte gjøres på en sånn måte at det ikke blir propper i systemet, ikke spredning fra en til en, men i en vev, eller web om du vil. F. eks må jeg kunne klippe og lime inn nyhetsspillerne, som et bilde eller video, ja sånn som på Youtube. Podcasting eller deling av film og TV-program er allerede etablert og spres efektivt gjennom Bittorrent lignende system.
Brightcove har lagt til rette for sprdning av nyhetsspillere, om jeg forstår det rett. Brightcove kan du lese om litt lengre nede på sida mi. De har laget en rekke nyhetsspillere for krinkastere. Jeg prøver nå å få lagt inn Reuters og andres spillere på denne måten via Brightcove, slik at jeg får prøvd dette ut. Jeg må bare bli godkjendt først. Følg med.

Ingen kommentarer: