mandag, februar 05, 2007

Flicker og opplasting av bilder på kart

Nå har jeg meldt meg inn i mye rart, og så bare oppdager jeg etter hvert hva jeg faktisk er med på. Artig. Jeg meldte med inn i MyBlogLog og ble tilbudt Digit, og så meldte jeg meg inn der og fikk tilbud om Flicker som eies av Yahoo. Ja, så ble jeg vel medlem der óg. Everything 4 free. Fra før er jeg Googleregistrert med en drøss tilleggsfunksjoner, og Brightcove pluss diverse norske greier. Jeg har nok glemt noen og nå begynner de å leve sitt eget liv. Det popper opp rare ting.
Men se nå på bildet. Det ble tatt på et videokamera av typen HDV og Flicker fant selv ut av kameratype og dato for opptak. Med map-funksjonen på Flicker kan jeg zoome og peke hvor bildet ble tatt. http://www.flickr.com/photos/53834764@N00/380865047/

Ingen kommentarer: