torsdag, desember 27, 2007

Apps for N95


I kveld har jeg lagt inn tre nye programmer på mobiltelefonen. Alle tre går på å benytte seg av trådløst internett smartere. De tre er HandyWiFi, Internet Radio og emTube. Det første programmet finner trådløse nett og gir meg lett tilgjengelige opplysninger om de er åpne. Internet Radio gir meg massevis av radiostasjoner og organiserer dem for meg på blant annet sjanger. Jeg kan også velge bare å lytte til stasjoner fra enkelte land. EmTube gir meg direkte og rask tilgang til Youtube. Her kan jeg som bildet viser søke opp mine egne videoer eller spille av de mest populære videoene. Programmet tillater meg også å laste ned videoene, eller flashfilene, til telefonen slik at jeg kan spille dem lokalt senere.
Programmene virker fint på min N95. De er altså beregnet på operativsystemet S60 eller Symbian 9,2 som det også heter.

Ingen kommentarer: