søndag, august 24, 2008

New beta from Nokia


Nokia Chat kombinerer meldinger med GPS funksjonen og kartverket. Jeg prøver den straks. Tjenesten er sikkert både strøm-krevende og nett-krevende men" What a heck", eller hva de sier der ute. Dette må prøves i likhet med alle andre nyheter fra Nokia BetaLab. Om du vil prøve du også... vi trenger å være mer enn en for å chatte. Gi meg et hint. Du kan laste ned applikasjopnen direkt til telefonen fra denne adressen

Nokia Chat combines messages with the GPS and map function. Its a new application from Nokia Beta Lab. I will try it now, but need som friends to chat with. so give me a call. You can download direct to your phone from here

3 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Bloggerguy sa...

Dette var egentlig kjedelig. Hva får jeg egentlig som merverdi i forhold til SMS. kart eller bilde. Tja men det er tungvint å bruke det og det tar en del strøm.
Jeg legger hele Chatten på is foreløbig..tror jeg