torsdag, september 13, 2012

The child is going to be named iPhone5

Selv det var usikkert. Ryktene florerte. Apple har en tradisjon på å holde menigheten på pinebenken. Og strategien funker... Vi satt der, jeg og min svigersønn Christofer, logget mot en direkte feed via macrumors.com  Klokken nærmet seg 19 norsk tid. Videostrøm fra salen er forbudt. Det er nok fordi interessen er så stor at de vet nettet ikke tåler trøkket, og fordi de  vil ha  full kontroll. Chatten begynner...

Tim Stevens 6:58 pm
We got in here rather late, so we're a little amped to get this thing on the road.

Tim Stevens 6:58 pm
The music is playing and we're rockin' ready to get rollin.

Tim Stevens 7:00 pm
"good morning, thank you!" huge applause!

Tim Stevens 7:00 pm
And we're starting! Tim cook is on stage!






Først kommer en del om deres nye butikker og salgssuksesser, så kommer nyhetene om iPhone Nytt operativsystem og ny iTune. 
Christoffer hjelper meg å lese, det går fort. Det er godt vi er to. Jeg twittrer en del videre og skriver de viktigste tingene inn på Facebookgruppa iPhone-Reporter. 

Kona vil ut å gå tur!!! 
Akkurat det trengte jeg ikke nå.. det gjør meg stressa.
Dagsrevyen har innslag i bakgrunnen om at hvert  fjerde barn over 3 år har smarttelefon i Norge. Apples lansering samtidig blir ikke nevnt, ikke som jeg får med meg i hvert fall.   
Det hele varer i snau time.


Tim Stevens 8:57 pm

Thanks for tuning in, we always appreciate your presence.

Tim Stevens 8:57 pm
Alright, that's it! We're done here!

Tim Stevens 8:57 pm
Tim cook "i hope you guys are as excited as we are."
Nå dagen derpå, er videoen selvsagt sluppet på Apple sine sider...klikk på bildet over

Ingen kommentarer: