fredag, mai 14, 2010

HDTV for under 100 lappen


Jeg fikk ikke det jeg hadde bestilt fra Deal Extreme denne gang, men jeg fikk noe mye kulere. Jeg tror de la ved de to tv mottakerne fordi det tok frykelig lang tid med leveringen av alt det andre de ikke hadde på lager. Men i pakka lå to USB pinner merket DVB USB Dongle. Jeg leste spesifikasjonene og dro på smilebåndet. Mpeg2 dekoding... Men jeg måtte jo prøve godsaken, og vips så hadde jeg DAB radio kanaler, bilde og videospiller av typen Blaze DTV og sannelig var der mpeg4 dekoding allikevel. Dvs NRK 1,2,3 og eneren var i flott HD kvalitet. Jeg kan enkelt ta opp sendingene og der er EPG (programguid) og tekst-Tv. En liten antenne og fjernstyring var også med i pakka. Jeg gikk inn i Dealextreme og fant produktet til 14,99 $

Ingen kommentarer: